Un dels anuncis que més m'ha cridat l'atenció últimament és el de l'asseguradora AXA. Demostra que amb un pressupost mínim (que estem en crisi) però molt enginy pot crear-se un bon spot, original i alhora minimalista, i amb un resultat ben curiós.
Però no és l'únic exemple del que canvia el significat d'un grapat de frases depenent del sentit de la lectura:
Acabats de casar:
ELL: Sí!! Per fi ... Què dura va ser l'espera. No podria aguantar-ho ni un minut més.
ELLA: Vols deixar-me?
ELL: Nooo! Estàs boja? Ni tan sols ho pensis.
ELLA: M'estimes?
ELL: Per descomptat, una i altra vegada.
ELLA: Alguna vegada m'has segut infidel?
ELL: Noo! Només pensar-ho em fa fàstic.
ELLA: Em besaries?
ELL: En cada oportunitat que tingui.
ELLA: T'atreviries a pegar-me?
ELL: Saps que no sóc aquest tipus d'home.
ELLA: Puc confiar en tu?
ELL: Sí.
ELLA: Amor meu!
Als 20 anys de casats:
LLEGIR DE BAIX CAP A DALT
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada